Teljes nyári felfrissülés!:)))

A blogon, az időjárásban!:) Nagyon élvezem!:)))

Délelőtt a Ritusékkal (osztállyal) voltunk családi napon.:) Nagyon jól sikerült!:) Most nekiállok főzni (tojásos nokedli) és tornázni. Ma Zumbázni fogok! Remélem mind a kettővel végzek, mire Ama felkel és akkor az egész délután a miénk, kint a kertben!:))))

Nagyon tetszik a blog....a lelkemet mutatja...igazi nyári, vidám. Biztos van, lesz, akinek nem tetszik, dehát mint ahogy nem szerethet mindenki mindenkit, így nem tetszhet mindenkinek minden sem. Én ilyen vagyok. Aki szeret szeret, aki nem, az úgy is mindig talál kivetnivalót abban, amit csinálok.

Egy a lényeg Lányok, mindig azt kell nézni: Ki mondja!!! Ez a legfontosabb. Kevés véleményre adjatok. Csak azokéra akik méltók rá!:))

Ezt megtanultam. Jó tanárom volt!:) Higgyétek el, nem szabad, hogy egy percig is szomorkodjatok olyasmi (vagy olyan valaki) miatt, aki nem érdemli meg.

Csodálatos idő van, itt a nyár. Élvezzük az életet! :D

Fantasztikus napot nektek!:)

Megjegyzések

  1. Szia Nonó!

    Most már én is billenytűzetet ragadok:) Nem tudom emlékszel -e rám, ismerhetsz személyesen, mert a Hunfalvyban évfolamtársak voltunk. Én az E-be jártam, Ildikóval egy osztályba, Dunai Rita vagyok. Miután 2007 őszén elkezdtem dolgozni, az ülő életmód, a napi kétszeri meleg és kiadós étkezés, a kevés mozgás elég hamar megtette rossz hatását, és mire észbekaptam tíz kilóval többet mutatott a mérleg, mint diplomázáskor. Ezzel a plusz súllyal éltem egészen mostanig. Jó részben a Te lelkesítő blogod és magáért beszélő eredményed hatására én is diétába kezdtem és edzésbe. Egy hónapig ettem a Gastroyal ABC diétás ételeit, és mellette minden nap bicikliztem, Réka-tornáztam, és sokat sétáltam. Most egy hete már vége a Gastoyal étrendnek, azóta én is számolom a kalóriákat, és amíg nem érem a végső célként kitűzött súlyomat, addig 1200-nál nem eszem többet naponta. Eddig az öt hét alatt 7 kilót fogytam, és még bő 3-at szeretnék. Már most sokkal jobban tetszem magamnak és nagyon jól esnek a környezetemből érkező elismerő szavak is. Remélem még sokáig vezeted ezt a blogot, ami nagyon sokunknak erőt ad!

    VálaszTörlés
  2. Szia Rita,

    Persze, hogy emlékszem Rád! Köszönöm a kedves szavakat! :)

    És minden elismerésem...kitartó munkádnak meg is lett az eredménye!:))) Nagyon ügyes vagy!:)) Csak így tovább, az a 3 kg, meg is lesz és júliusban, már kirobbanó formában leszel!:)))

    sok puszi:) és a blogot természetesen vezetem!:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény