Végre süt a nap!!!!:)))

Nagyon szép idő van, egész délelőtt kint voltunk. Sétáltunk, Pékségbe, Zöldségesnél voltunk. Aztán az udvaron, gyerekek játszottak, én borsót pucoltam, Ritus zöldbabot a fini ebédhez.

Mai menü: Rizibizi, friss borsóból és petrezselyemből, hozzá fóliában (kis batyuban) sült csirkecomb, rászórva vitamin és tv paprika, illetve lila hagyma. Az illata alapján nem lesz rossz a kitalált recept!:)))) Pár perc és ebédelhetünk!:)) Képet fogok tenni este!:)

Mai tornám RR 2008 comb lábsúllyal, majd bedobtam a sütőbe a kajcit és utána RR 2008 has. Kemény volt, de nagyon jól esett. Holnap Aerodance 60 perc (vagyis kis cardió). Pénteken megint RR 2008, de fenék és has!

Tegnapi spinning szenzációs volt, nagyon szeretem és a Ritus is!:))) Kikapcsol, jól esik...aki nem próbálta annak ajánlom...szerintem csúcs találmány!!:) Szombat reggel megint megyünk!!!

Délután irány a játszótér!:D

Ama felkelt...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény