"Hozzuk magunkat Csúcsformába", 5. nap!

Már az 5. cardió tábor utolsó nap...és mára jöttem csak igazán bele...alig várom, hogy táncoljunk ma is!:))) Hiányozni fog a nyáron!!:(

Ma Cini fini süti recit küldött nekem!:))) Fel is tettem a "Desszert Ajánló Rovatba"! Ha vége a fogyi versenynek...csinálhatunk majd egy reci verseny...minden nap más reci kerül fel, és ha időnk engedi elkészítjük és megnézzük kié a legfinomabb!:))

De verseny ide vagy oda, akkor is:
Várom a fini recepteket és teszem ki az Ajánlóba!:)

Mai ebédem: csirke pörkölt, kovi ubival, Ádusnak tésztával!:)) Ama inkább husizik velem. Holnap is marad pöresz, vasárnap pedig Apa főz, szűzérme lesz, nyamika!:)))

Most sütök...találtam egy jó kis alap tészta receptet, amit lightosítottam, még nem tudom mi lesz belőle, de vettem sárgabarackot, valami krém is fog készülni, valószínűleg sima vanília puding. Meglepi mára a cardiós csapatnak!:)))

Ama most feküdt le, már magától szól, bemegy és lefekszik. Én már ezen nem "görcsölök, mikor alszik, mennyit, ha fáradt megy magától!:))))

Érzem, hogy fogytam...nem mérem magam...én kb. 1 kg mínuszt saccolok!

Tippem: Szerintem olyan 61 kg lehetek és olyan 5-6 cm ment le összesen...holnap mérek!:))

Csodaszép napot mindenkinek!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény