Life Magazin! 2. interjú!:)))

Nagyon BOLDOG vagyok, szuper anyag lett, profi csapattal dolgozhattam együtt....ezúton is köszönöm nekik!:))))



Megjegyzések

  1. Kedves Nonó!

    Én már egyszer fogytam 30 kilót hasonló módszerrel, de sajnos két terhesség után megint 98 kg vagyok. A te példád erőt ad és azt hiszem újra belefogok. Te szoptattál még mikor fogyózni kezdtél? Nem volt gond?

    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  2. Nono fantasztikus amit elértél csak íg tovább, imádlak Tündi :-))SSSSSSZupi lett a riport nagyon büszke lehetsz magadra

    VálaszTörlés
  3. Nonó régóta olvaslak, akkor is szuper voltál már a szememben ;) Szerintem baromi jó lett a Tv-s anyag! És igazad van: fejben dől el, sehol máshol. Sajnos nálam még nem kattant át, de hiszem hogy nem véletlen találtam rád pár hónapja, és ha nekilendülök, te fogsz erőt adni! :)
    Nem látom itt az email címed, szeretnék írni neked valami izgiről :) dobj nekem egy mélt kérlek és akkor tudok válaszolni.
    címem: ribizlifoto (kukac) gmail (pont) com
    köszi! további szépséges napokat! K.

    VálaszTörlés
  4. Halihó!:)))

    Zsuzsa már nem szoptattam, sajna csak 3 hónapig volt tejcim, utána álltam neki.

    Tünde, köszönöm!:)))

    Kata megy a mail!:))) És kösziii!:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény