Mákkrémes meggyes csoda!:)

Nekem nagyon ízlett...mintha mákos gubát ettem volna. Ádusnak nem ízlett annyira...a Vendégek asszem jobban örültek volna egy Brownie-nak...de szerintem nagyon finom. Tény a máknak van egy erős íze ugyebár, ha azt porcukorral nem "nyomjuk el", kesernyés..de szerintem ettől és a meggy savanykás ízétől volt különleges és fini az íze!:)

Dehát ízlések és pofonok..már van jó pár recim, mindenki talál szája ízének megfelelőt.

Hozzávalók a mákos balhéhoz:
4 tojás
1,2 evk. folyékony édesítő
4 evk. U1 liszt

1/2 cs. vaníliás pudingpor
1 evk. folyékony édesítő
3 dl 1.5% tej
2 csapott evk. mák

10 dkg meggy

A Piskótát megcsináltam a szokásos módon, kihagytam a sütőport és szerintem finomabb is lett...bár most csak 4 tojásból csináltam, mégis szépen feljött!:)
Pudingot elkészítettem az édesítővel, majd beletettem a mákot, ezzel kentem meg a tortámat és rászórtam a meggyet és hűtőbe tettem!:)))

Az egész 908 kcal lett, 8 szeletes torta.
1 szelet: 113,5 kcal





Mielőtt megérkeztek a Vendégek, medencéztünk egyet Amival és tornáztuk együtt a RR 2088 comb-ra. Olyan jól esett és Ama tündér módom ugrálta végig mellettem!:)))

Most alszik, ha felkel megyünk ki!:)

NAGY HÍR, A BARÁTNŐMÉK BEJELENTETTÉK, HOGY AMINAK ÚJ BARÁTJA ÉRKEZIK JANUÁRBAN!!! KISBABÁT VÁRNAK!:))))) EZÚTON IS NAGYON GRATULÁLOK ÉS MILLIÓ PUSZI!!:DD

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény