Vannak ilyen esték!:))

Nem szerethet mindenki mindenkit. De tegnap is arról nyertünk tanúbizonyságot, hogy van aki ezt normálisan is le tudja írni, ki tudja fejezni és van aki nem. A kritika is lehet építő jellegű és azt hiszem, tegnap olyat is kaptam, amit érdemes megfogadnom!:)))

Mai tornám: 2008 RR comb és vádli, szaladok is amíg Ama alszik!:)))

Sok levelet kaptam...köszönöm a kedvességeteket, a dicsérő szavakat!:D

A legszebbek nekem mégis azok, amiben leírjátok, hogy több (akár) 10 kilót is fogytatok, lényegtelen milyen módszerrel, de erőt merítettetek a blogból, tudtam segíteni és most boldogok vagytok! Én meg főleg!:))

Megjegyzések

  1. Szia!
    Gratula mindenhez,amit elértél!
    Ha minden ember ilyen kitartó lenne,kicsit más lenne a világ.Le a kalappal.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény