Az idő vacak, de a kedvem fergeteges!:))))

Ennek legfőbb oka, hogy már a finishben vagyok és minden csodálatosan szép!:))

A másik, hogy tegnap bekeményítettem. Reggel 62,5 kg voltam és nagyon kikészültem ettől, így.
Délig csak gyümit ettem: 2 BANÁN, FÉL FÜRT SZŐLŐ.
Már kezdett is fájnia hasam, görcsölt, nekem ezért nem is megy a gyümi nap, utoljára is begörcsöltem nagyon.

Ebédre: TK. MAGOS ZSEMLE, KRÉMSAJT, FÉL PARADICSOM.
Vendégségben az uzsim: 3 KOCKA (TK, ÉDESÍTŐS) ALMÁS SÜTI.
A vacsorám pedig: FÉL SZŐLŐ, KÉT ABONETT PÁRIZSIVAL.

Torna elmaradt tegnap....helyem sem volt és fáradt is voltam.

De ma a mérlegen 61,4 kg voltam....na ezt már szeretem.

Na, ennek örömére azért figyelek ma is....reggeli szokásos tk magos zsemle, sajttal. Tízórai 1 alma, az ebéd pedig már készült: paradicsomos-bazsalikomos csirke, rizzsel.:)

Amiről még nem írtam, hogy 3 napja, felkelés után 1 órával, reggeli előtt 1 tk. őrölt lenmagot vízzel megiszok, ez serkenti az anyagcserét, egészséges, és sok rost is van benne.:) Ezt csak úgy magamtól találtam ki.:)

Ésss, megvan a krém a hasamra...úgy néz ki mint a tej, olyan híg és a kefe is szuper. Elmondta Apának a masszőr (tegnap Apa volt nála) hogy kell használni. Ma mérem magam és kezdem!:))) A hasimat 3-4 helyen fogom lemérni...kivi vagyok! Napi 10 perc elég esténként!:)

Sokan kérdezték hol veszem, ezt a masszőr adja nekem, kiméri az övéből, Ő is külföldről szerzi be, így nem tudok tanácsot adni, hol lehetne beszeretni. Magyarországon forgalomban nincs.

Mindenkinek csodás napot!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény