Egy újabb hét!:)

És végre talán az idő is normalizálódik lassan. Ma délelőtt már kint voltunk sokat és tudtak a srácok kicsit játszani!:)

Ma CARDIÓ DANCE...hiányzik bizony már nagyon...biztos nagyon jó lesz!:)))

Holnapra Réka 2009 comb és hasat (5 perc Réka) terveztem. Már ha nem lesz nagyon nagyon izomlázam a mai után...de amilyen bolondos vagyok, akkor is tornázok!:)

Mai ebéd: hagymakrém leves...kaptam egy szuper receptet...már készül. Kisírtam magam miatta, 6 fej vöröshagyma és 1 fej fokhagyma...hát így főzés közben elég büdi, de a végeredmény remélem finom lesz!:)

Mai szokásos cardió edzés megvolt: Séta a Pékhez, mosás, teregetés, porszívózás, főzés.:))) És persze Amival játék!:)))

A krém, amiről írtam a pocimra még nincs meg...de már alig várom, hogy kipróbálhassam.

Még egy jó hírt olvastam ma, Réka készít még egy Kismama DVD-t...mivel jövőre szeretnénk babát, tök jó lesz h kettőt tudok majd kombinálni!:)) Az októberben megjelenő 90 perces DVD-ről (20-30 percesekkel fűszerezve) meg nem is beszélve!:)

Sokan elküldték az adataikat, de egy páran nem...ezt sajnálom!:( Remélem nem adták fel!:(

Nagyon szép eredményt értek el eddig a csajok...átlag 1,5 kg lement, ahogy elnéztem.

Tábla ma vagy holnap kerül ki a blogra!

Szép napot nektek!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény