Esik, de már nem érdekel...

Elmentünk ma csavarogni, eláztunk, de nagyon jó volt!:))

Ebédünk is isteni volt: gyros tál...nyami és utána egy baklava....hát igen: méz, dió, réteslap, olaj, de olyan jól esett!:))

Ma este salit készítek, káposzta és répából, már elterveztem, ma már csak azt eszem, de szerintem este 7 előtt nem is leszek éhes...tele vagyok.

Az előbb tornáztam, Réka comb és has (5 perces)...de én a combot azért kiegészítettem, így fél órát eltornázgattam!:))

Holnap a csípő és has (5 perc lesz)...hétvége révén, Apa is tud tévézni, én is tornázni!:))

Hétfőn már lesz cardió dance...ennek úgy örülök!:))) Végre összeáll a heti mozgás tervem.

Reggel 61,7 kg voltam...ennek is örültem, mert este fagyiztunk egy nagyot a Barátok közt alatt!:))

Mióta az új mérlegem van és megmutatta, hogy több vagyok valójában, mint a régi mérlegen (60-61 kg) és átálltam a valós 61-62 kg-ra...ebben szépen el is vagyok. Se 61 alá, se 62 fölé....szerintem ez így csúcs!:)

És most amíg Ama alszik manikűrözök egyet!:)))

Szép napot!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény