Esik, esik, esik!:(

Ez szörnyű....csúnya ősz van!:((( UTÁLOM!!!!

Bár most nemsokára megyünk gyerek táncra, amit a Ritus tart...de szerintem konkrétan bőrig fogunk ázni!:((

Van már a jó hír is azért...hétfőn már lesz cardió dance!:)) És remélem lesz heti kétszer, mert akkor 2 mozgáson nem kell gondolkozni és itthon úgy is nehezen veszem rá magamat A CARDIÓ EDZÉSEKRE, na meg nem utolsó sorban, imádom a táncot!:)) Már alig várom!

Ádus megszerezte nekem a Réka kártyákat, szerintem azokra és a szokásos Réka DVD-re fogok tornázni a cardio dance mellett, marad a heti 5-6 torna, ez így nekem megfelelő.:)

Ma az Add Önmagad 3. fenék részt csináltam, 30p. és a Réka 5 perc has (ez már fejből megy, minden nap csinálom!) részt. Jól esett.:)

A fogyisok nagyon szépen haladnak, eddig 2 fogyis küldött nekem adatot és mindketten 2-2 kg-t fogytak!:)) Szuper!!!!:))) HAJRÁ CSAJOK!:DDD

Mindenkinek csodaszép napot!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény