Ez az időjárás...

Mindig is utáltam az esőt...de most aztán főleg!:(((

Nem bánom én, legyen hideg, vagy sötét! De ki tudjunk menni. Legyen latyak is, van gumi csizmánk és kész. De nem, bent kell lennünk és ez valami borzalom már. Ama is nagyon nyűgös...most elaludt...pedig délben szokott.

Mai ebéd: túró gombóc (házi túróból)...nyamika...imádom!:)

Hiányzik már a torna, mert mindig csak 20 perceket tudok a konyhában, jó lesz ha rendben leszünk és újra teljes erőbedobással tudok tornázni legalább 30 perceket!:)

DE MA KÉSZEN LESZÜNK!!!! Annyira boldog vagyok emiatt!!!:DDDD Képeket majd teszek!:)

A krémet tegnap kipróbáltam a pocimon. 11 percig masszíroztam, úgy ahogy kell és utána vékonyan még be kellett kennem...nagyon szép selymes lett. Lemértem magam előtte, majd 1 hónap múlva megint mérek. Kíváncsi vagyok, mi lesz az eredménye a minden napi masszírozásnak.

Mindenkinek csodás napot!:)

Megjegyzések

  1. Köszönöm a grat.-ot!
    Nagyon büszke vagyok Rád, fantasztikus, amit véghez viszel, embereket mozgatsz meg, önbizalmat ébresztesz bennük.

    Olvasgattam a blogodat, jobb felső sarokban volt egy Új blog "fül". Rákattintottam. Elkezdtem. Ehhez is hozzájárultál :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény