Holnap kezdés!:))

Bizony már csak egy nap...és indul a Mandula!:D

Ez nem azt jelenti, hogy ma még nagyon be kell enni, ellenkezőleg, ma vacsira már csak valami könnyűt, kenyérmentes, salátás, kefires, felvágottam vacsora legyen. Kicsit készítsd fel a szervezetedet, ne vedd el tőle hirtelen a megszokott adagot...

Mai torna nekem INEP 20 perc...egyenlőre nem vettem rá magam, lehet este fogok...annyira fáj a fejem, bevettem egy gyógyszert is. Szörnyű, régen soha nem fájt a fejem és nem szédültem, az elmúlt hetekben meg...ez szörnyű!:(

Mai ebéd: pizza....egészségesebbé úgy tettem, hogy fele Graham liszt, fele fehér és olíva olajat tettem bele...sonkás-kukoricás lesz. Már kel a tészta, mire Ama felkel, meg is sül!:))

EDDIG PONTOSAN 80-AN JELENTKEZTEK A VERSENYRE...MEGDŐLT A TAVASZI CSÚCS...HIHETETLEN...MINDENT BELE CSAJOK, MUTASSUK MEG MAGUNKNAK ÉS A VILÁGNAK, HOGY MIRE VAGYUNK KÉPESEK!:)))

Én is indulok a versenyen, a célom 60 kg...ma reggel 61,6 kg voltam....be szeretnék állni 60-61 kg közé, mert jó lenne azzal a súllyal majd teherbe esni. De nekem a verseny főleg kontrollra lesz jó az ősz folyamán. Nem számolok kcal-t, csak oda figyelek és edzek amennyit tudok és amennyi jól esik!:))

Kértétek a méreteimet, hány cm voltam és vagyok:
mell: 105---84
derék: 101---70
csípő: 123---92
comb: 76---56
kar: 36---26
súly: 93---61,6

Hát a 90/60/60 nem jött össze, ahhoz a derékból fel kéne tolni egy kicsit cicinek!:)))) De sebaj, ahány ember annyiféle és forma!:))

Na, azt hiszem kezd hatni a gyógyszer, megcsinálom a pizzát a családnak!:))

Szép hétvégét!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény