Kicsit sűrű a mai nap!:)

De jó értelemben!:))) Alakulunk!:)

Mai torna este lesz: RR 2009 comb 20p. és ha marad erőm akkor has!:)

Tegnap cardió dance, életem legjobb tánc órája volt, nagyon élveztem!:)))

Olyan nagyon büszke vagyok a Fogyisokra, nagyon kemények és nagyon szépen haladnak!:))) Nagyon jó a csapat!:)))

Kértek páran képet, már régen tettem magamról, hogy mennyit változtam. Nevettem is egy jót, gondolom arra kíváncsiak, vajon híztam-e??:))) Tény, megint változott az alakom...van ahova feljött és van ahol átalakult!:)

Odafigyelek mit eszem, mert szeretnék közelebb kerülni a 61 kg-hoz a fotózásra!:) Már nagyon várom!:))

Héten sajnos nincs több tánc..:( De nem baj, Réka van, úgyhogy hajrá!

Jövőhéten tervben van, hogy csütörtökön elmegyek a Réka 90 percesre a Hegedűs Gyulába, meglátjuk, hogy alakul a hét!:)

Mindent bele csajok!:)))

Szép napot!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény