Vasárnap....hihi!:)

Ma semmi dolgom, fura is...

Főzni is Apa főz...fini lesz, legalábbis az illata alapján!:))

Ma nagy elhatározásra jutottam....haragszom magamra! Mert lassan minden este nasizok a tévé előtt és ez egy borzalmas szokás, nem engedhetem meg magamnak. Ma reggel 62 kg voltam, és e fölé nem vagyok hajlandó menni.

Ma megettem délelőtt amit kívántam, 1 órán belül ebédelünk, aztán már csak valami könnyűt eszek és este a tévé előtt semmit. Nem szabad.

Úgy néz ki alakul a fotózás időpontja. Mondtam, vagy egy kedves olvasó fogyis csajszi, aki fotós és készít rólunk a családdal képeket. Nos, úgy néz ki, 2 héten belül meg fog történni és én addigra szeretném a legjobb formámat hozni.

Holnap cardió dance, végre egy kis cardió jellegű mozgást is fogok végezni és mellé a Réka tornák ezerrel...

De ez még nem elég, az étkezésemre oda kell figyelnem. Semmi egyéb, csak a nasit el KELL hagynom és el is fogom, mert mérges vagyok magamra!

Úgyhogy mától nincs esti nasizás, vagy ha igen, akkor: Kikapsz Nonó!:))

Úgyhogy csajok látjátok, nekem sem könnyű... én sem bírok mindig a testemmel!:)))

Na szaladok, mert ezer adat vár rám, hogy rögzítsem a táblázatba, amíg Ama alszik!

Szép napot!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény