Szépen süt a napocska!:)

Egész délután kint leszünk a srácokkal és játszóterezünk!:)

Délelőtt szokás szerint húzós volt. Voltam Amival és Dáviddal a Varrónőnél, ahol édesek voltak, szót fogadtak. A kosztüm gatyómat vittem, amiből egyszer 70 kg-val már bevetettem, de most megint kell, sőt át kell szabni az egészet, de még mindig olcsóbb, mint újat varratni, ráadásul imádom ezt a nacimat.

Utána Tesco...két gyerek a bevásárlókocsiban ült és pogit evett, én meg raktam melléjük, vagyis préseltem be a tejet, sonkát...vicces volt.:)

Aztán sétáltunk picit és jöttünk haza. Most alszanak, Ami itthon, Dávid Maminál.:)

A mai kajci: bakonyi borda...pulykahúsból. Isteni az illata, ha Amika felkel ebédelünk is.:)

Mai torna: Réka 2009 comb és has lett volna a Magazin alapján. De a has helyett ma csípőt csináltam...egyéb okok miatt!:)

Holnapi Réka edzés helyett: ZUMBA! Nagyon várom már!!!:))



Csodás napot nektek!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény