Csodálatosan telnek az Ünnepek!:)

Mind a két napunk csodaszép volt és meghitt.:)

Ami igazi Tündérlány, mindennek nagyon örül, boldog.:))) Most is 2 órája játszik egyedül, nevet, beszél és kacag.:)

Tegnap Ádustól egy gyönyörű ajándékot kaptam. Egyik kedvenc képünket csinálta meg nekem 1500 kisebb kép összerakásával, így közelről látszanak a kis képek, távolról egy képet ad ki. Biztos sokan láttatok már hasonlót...annyira örültem neki.:)

A Kinectet már kétszer kipróbáltuk, sokat nevetünk közben. Ez a közös ajándékunk egymásnak. Nagyon szeretjük!:)

Holnap lesz a szülinapon, ezúton is köszönöm a köszöntéseket!:)) 26 éves leszek...öregszem, de törekszem.:DDD Életemben most vagyok legboldogabb.

Nagyon hálás vagyok ezért Aminak és Ádusnak, hogy azzá váltam, aki vagyok. A világon a legszebb dolog Anyának és Feleségnek lenni. Megélni a szép pillanatokat és még szebbek elé nézni...

Holnap mi várjuk a Vendégeket. Az előétel és a desszerttel most készültünk el, főétel holnap délelőtt készül.:)

Háááát eszegetek azért szépen az Ünnepeket alatt...ma 4kor ettem utoljára, ma már csak 1 kefir van engedélyezve magamnak, így is 4000 kcal-nál tartok, ha csak a zserbóval számolom.:)))))

De tornáztam is délben, amíg Ama aludt.:))) Tudom, nem is én lennék.:D

Holnap hosszú napunk lesz, hétfőn pedig jönnek a barátok!:)
Képeket majd teszek az Amis blogra.:)

Csodás Ünnepeket kívánok!:)

Megjegyzések

  1. Nono
    Nagyon Sok Boldog Születésnapot Kívánok,picit megkésve de nem voltam nagyon gép előtt!!!!!!!!!!!!!
    Millió Puszika

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény