Nálunk nincs hó!:(

Vagyis amennyi van, az kevés egy szánkózáshoz, vagy akármi máshoz!:(

Apa ma estig dolgozik, Anyósom jön hozzánk este és vigyáz Amicire, amíg én a Csajokkal: Fenyő koncertre megyek.:) Remélem jó lesz.:)))

Ma olyan álmos vagyok egész nap, ez az idő...

Nem tudok dűlőre jutni mit süssek karácsonyra. Lesz püspök kenyér, kókusz golyó, kuglóf, oroszkrém torta és vm gesztenyés. Így le van fedve minden karácsonyi íz: kókusz, asztalt gyümik, krémes, gesztenyés...De mi legyen a gesztenyés süti? Gondoltam gesztenyés alagút? Vagy van valakinek tutti finom gesztenyés süti receptje???

A hami már tutti:
előétel: tatárbeafstek,
főétel: bazsalikomos-paradicsomos csirkemell, rizzsel és aszalt szilvával-füstölt sajttal töltött karaj, hercegnő burgonyával.
A desszert a fentebb felsoroltak.:) Remélem minden finom lesz.:)

Az ajándékokkal készen vagyok, jövőhéten már csomagolok. MINDENKINEK MEGVAN MINDEN AMIT SZERETTEM VOLNA! De Ádus vm meglepit még kap.:)

Csodás napot nektek!

Megjegyzések

  1. Szívesen mennék hozzátok vacsira :)))

    VálaszTörlés
  2. süti:http://www.fozniakarok.hu/karacsonyi_tejszines_gesztenyes_suti

    VálaszTörlés
  3. Én tavaly gesztenyés bejglit csináltam. Szeretjük a kelt tésztát és anyuknál úgyis van hagyományos :)

    VálaszTörlés
  4. Véletlenül a párom fiókjával küldtem el:) Kata vagyok Katának hívnak amúgy :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény