Az év első hétfője!:)

A legtöbben, ma mondják azt: Na, ma változtatok az életemen, teszek az álmomért. Erősek vagyunk, mindent el tudunk érni, ha igazán akarjuk!!!!

Én is odafigyelek, kis tisztulás nem árt. Reggelim zabpehely volt (Nestlé Fitness) 1,5%-os tejjel, tízóraim müzlis joghurt lesz.:) Ebédre krumpli levest főzök, bár én azt nem nagyon szeretem, de maradt holnapról husi nekem.:)

Ma délután nagy boldogság fog érni bennünket. Hogy mi? Holnap megtudjátok!:)))

Tegnap tornáztam Amival, ma szerintem pihi napot tartok, maximum egy kis felsőtest edzés!

Aki ma kezdi a fogyit, annak mindent bele...okosan, tessék enni zöldséget, gyümölcsöt, tejterméket, tk. pékárút, este abonettet, tojást, müzlit...nem koplalni, hanem egészségesen táplálkozni és mozogni!:))

Új év, Új élet!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény