Boldogság!:)

Boldogok vagyunk és ezt senki nem veheti el tőlünk!:)

Bővebben a Kicsikéimről mindig az Amis, Tesós blogon fogok írni (képek, uh képek, stb ott lesznek), arról, hogy hogy érezem magam, milyen érzések, változások mennek végbe bennem arról itt is és ott is.:))

Nagyon jól érzem magam!:) Imádom ezt az állapotot.:) Növekszik a pocakom és napról napra jobban várom, hogy két gyerekes Anyuka lehessek.:)

Mai ételek:
reggelim: Fitness zabpehely, 2 dl 1,5%-os tejjel
tízórai: 1 Norbi rudi, 1 Fitt müzli
ebédem: Gomba leves és 1 db rakott gomba...bizony picit gombát kívántam. Gomba leves pici rántással készült, tészta nélkül, vagyis, gomba, répa és lé. Rakott gomba, darálthús fűszerekkel összesütve, gombra helyezve, sütőben sütve.
Uzsi: 1 db tk. zsemle, szalámi, 1 sz.füstölt sajt, pici paprika

Célom, napi szinten tartani a 2000 kcal-t, ez néha sikerül, néha nem.:D

Eszek mindent, amit kívánok, mert ami jól esik nekem, az jól esik Pici manónak is!:))

Holnap leszek 6 hetes, súlyom változatlanul 60,1 kg!:)

Mai torna: Réka Kismama torna 1 trim, Amival lenyomtuk!:)) Jól esett. Holnap pihi, és csüt megint torna nap!!!:)

Csodás napot mindenkinek!!!

Megjegyzések

  1. Szia, tegnap találtam rá a blogodra és átfutottam még csak, de fantasztikus, amit elértél. Gratulálok! És hihetetlenül jó látni/érezni blogon át is, ahogy kicsattansz a boldogságtól.
    Az viszont nagyon érdekelne, hogy hol lehet elolvasni a blogodat végig, a fogyókúra kezdetétől? Én most vágtam bele és nagyon nagy segítség lenne, ha nap, mint nap olvashatnék ilyen volumenű és harcra bíztató írásokat egy "sorstárstól".
    N.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Nonó!
    Gratulálok a babához, és sok boldogságot kívánok az egész családnak!
    Üdv: Enikő

    VálaszTörlés
  3. Szia Norka.:)
    Köszönöm a kedvességedet, a régi naplómat egy portálon vezettem, itt el tudod olvasni: http://www.hoxa.hu/?p1=naplo&p2=36842

    kedves Enikő, köszönöm szépen.:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon köszi a linket, én is el kezdtem leírni a napjaimat, gondolataimat - egyelőre magamnak - mert a korábbi -10 kg-nál ez kimaradt, hátha ez is segít most. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény