Péntek!!!:)

Szeretem a pénteket.:)) és süt a napocska is....végreee!:) nagyon várom a tavaszt.

Elég volt a hidegből, jöjjön a csodás meleg idő!:) Minden évszaknak megvan a maga szépsége...de a télből elég volt.:D

Amival nyártól-tavaszig voltam állapotos, most téltől-nyár végéig leszek. Nagyon várom, hogy nyáron bő, könnyű nyári ruhákba járhassak, ne kelljen beöltözni. Tény biztos nehezebb is, a nagy meleg miatt, pocakosnak lenni...de akkor is várom.:)

Hétvégén szerintem itthon pihenünk Amival, hogy teljesen meggyógyuljon. Apa dolgozik szombaton úgy is. Főzök valami finomat majd vasárnapra. Húsleves biztos, meg még valamit.:) Lehet dinsztelt kápit fogok, csirkével, az annyira jól esett egyik nap.:)

Mai ebéd: egybesült fasírt, fokhagymás steak krumplival és vágott vegyes savanyúsággal.

Tegnap egy drága állapotos Barátnőm, jóízűen falatozta a savanyút, miközben beszélgettünk és akkor úgy megkívántam, hogy ma vettem is magunknak!:) nyami....:)

Mióta várjuk Prücsköt, nagyon kívánom a savanyúságot.:) Tudom, állítólag fiút jelent.:) De Anyu velem is sok savanyút evett...

Mai torna is megvolt, szokásos RR Kismama 1 trim, ezt szoktam 2 naponta és után súlyzó nélkül szabad kézzel, kis felsőtest torna...jól átmozgatott.:)))

Tartom a 60,1 kg-t...nagyon örülök neki.:)

Mai kajcim eddig: Fitness zabpehely, tejjel, tízórai 3 pici sajtos pogi, 1 banán. Ebéd a fasírt lesz. Délután gyümölcs vagy joghurt, vacsira pedig van körözött, de lehet fasírtot eszek megint savanyúval.:)

Amicim jobban van már...de még nem az igazi! Ápolgatom a drágámat, de jókedve van.:) Bővebben az Amici, Prücsök blogon!!!

Jól érzem magam nagyon:) és boldog vagyok.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény