Durva....

Ami ma 4 kor kelt!:( 3 tól-4 ig járkáltam hozzá 5 percenként, mert fel-fel sírt. 4 kor átvittem közénk...és n5kor már Ő kakaózott és kávéztam. Aztán játék f6-ig. Végül Ő elaludt a kanapén a mese előtt, én visszabújtam Apa mellé (onnan rálátok a kanapéra). Így "aludtunk" f7-ig!
MOZGALMAS REGGEL!!!
Két gyerekkel milyen szép lesz!:DDD

Most reggeli, séta, majd főzés. A mai ebéd: rakott krumpli! nyami!!:)))

És valamikor tornázni is kéne, bár olyan izomlázam van a fenekemben a tegnap előtti tornától, mint eddig a várandóságom alatt soha!:D

Mégsem jönnek ma Vendégek, sajnos lebetegedtek!:(

Így délután is kint leszünk, már ha nem fagyunk meg!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény