Mára sem lettem jobban....

...így az egész eddigi délelőtt egy rohanás volt. Amit vittem f8-ra kezdésre a Dokihoz, persze már akkor sokan voltak. Torokgyulladása van, de nem biztos, hogy kell antibiotikum, csak ha estére lázas lenne. Őt haza, Anya vigyázott rá, én vissza a dokihoz. Ahol ezer ember...végig vártam. Persze senki nem engedett előre, de ezen meg sem lepődtem...

Semicillint kaptam...anno Amival is ezt szedtem terhesen, mikor ugyan ilyen felsőlégúti bajom volt. Se köptetőt nem szabad és ilyesmiket, csak amiket eddig, c vitamin, tea és a bogyó. Azt mondta a hét végére jól leszek...az jó lenne!:D

Ma húslevest szerettem volna főzni, de ha most felteszem, akkor 2-3 ra lesz kb. leves, így ma nem főzök, Apa azt mondta, majd megoldja....hoz valamit.:)

Ma eddig reggelire 2 győri keksz, majd a dokinál 5 kisebb keksz, hazaértem Amival 2 virsli és 1 tk. zsemle.

Este, ugye írtam, hogy majd almát eszek és mandarint....aham, jól sikerült, 4 zserbóig számoltam....:) Na, sebaj...:))) Kellett!:D

Szép napot!

Megjegyzések

  1. Nono!!!A 4 zserbó biztosan megteszi a hatását és holnapra jobban leszel!!A többi,amit nem számoltál pedig jó lesz arany tartaléknak:):)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény