nem vagyok jól...

Amit sem tudtam levinni a dokihoz, majd holnap reggel. Ő már jobban van valamivel...

Nem vagyok éhes sem, Anyósom által sütött kedvenc sütimre, a zserbóra rá sem tudok nézni...mondom én, hogy beteg vagyok!:)

De azért figyelek, hogy egyek és főleg olyanokat, ami(k)re a Picinek is szüksége van.

R: későn reggeliztem a vérvétel után: 1 tönköly zsemle, vajkrém, paprika karikák, 1 sz füstölt sajt
T: 1 Fitt müzli szelet
E: brassóiból 2 evőkanál, hozzá fél adag sült krumpli (sütőben sütöttem, nem olajban), 3 uborka
U: tea, 3 szem eper
V: 1 tönköly zsemle, 2 kisebb főtt tojás, fél paradicsom, fél paprika, 1 sz füstölt sajt, 1 pici retek.

Ettem ma pékárut, húst, krumplit, zöldséget, müzlit, tojást, sajtot. Este még eszek gyümölcsöt (pár szem eper kevés) olyan 7 körül (alma, mandarin).

Holnap isteni hús levest csinálok és túrós derelyét.:)

Remélem holnap jobban leszünk már.:D

Szép estét!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény