Szerda=mérlegelés!


Bizony, a szokásos szerdai mérlegelés!

Az elkövetkező 1-2 hétben jobban oda kell figyelnem, mert a mozgás kimerül a napi teendőkben és a sétában. Tornázni, majd akkor fogok elkezdeni ha a 4D-n megnyugtatnak 1,5 hét múlva, hogy eltűnt a kis folt a lepényről. Ami természetesen elfog és utána szépen, óvatosan, elkezdtem a 2. trim Réka tornát.

Addig figyelek arra, mikor és mit eszem. Ez nem diéta, csupán tudatosság. Napi KÖTELEZŐ: zöldség, gyümölcs, tejtermék, hús, tk. pékárú fogyasztás és napi 1 szeri főtt étel. Én ehhez tartom magam. Fogyasztok rendes édességet is, de ha tehetem és kívánom, inkább eszek müzlit, vagy van itthon Norbi túrórudi is.

Ma eddig:
R: 1 tk. zsemle, pici vajkrém, 1 sz. füstölt sajt, 1 kisebb retek
T: 1 zabpelyhes muffin (fele xilit, fele cukor arányában készítettem), 1 bögre tea
E: húsleves lesz, 1 max 2 muffin.:)))

Visszatérve a súlyom: 61,9!:)
Örültem nagyon.:D Ezt tartom febr. eleje óta. Néha picit feljebb megy, de utána vissza. Boldog lennék ha márc. eleje, közepéig még tudnám tartani!:D

Amival az afp-re 83 kg-val mentem, vagyis 16 hetesen tartottam 3 kg plusznál. Ha márc közepére, végére (21.-e körül megyek szerintem) mikor most afp-re megyek leszek 63 kg, akkor nagyon elégedett leszek.:D

Mindenkinek csodás napot.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény