6 hetes Panka, vége a gyerekágyi időszaknak.:)

Eddig is és ezután is vigyázni fogok, attól függetlenül, hogy vége a 6 hetes időszaknak. Ami eddig jól esett, ezután is csinálni fogom, ami nem, azt nem.:))) Nekem ez a 6 hét most nem volt mérvadó, abból a szempontból, hogy hála égnek, már a kórházból kijőve is jól voltam.:)))

Hétfő óta tornázok, heti 3 a terv egyenlőre. Eddig a hétfő-szerda meg is volt, ma szeretnék még egy Duci tréninget, szerintem a 3-ast. Apa is nyomja majd velem este.:)

Merthogy Ádus ma második napja, hogy diétán van.
Mielőtt bárki is megszólna, Ő akarta...:))
Nem számolok neki konkrétan kcal-t, mondjuk már ránézésre tudom kb. miben mennyi van.:D Napi 5 ször eszik. A cél, hogy minél több gyümölcsöt, zöldséget, tejterméket egyen...De ehet pl. rendes zsemlét és délig 1-1 csokit is, minden nap kötelező a főtt étel és nagyon fontos, hogy legyen tízórai és uzsi, hogy a főétkezésekre ne legyen nagyon éhes.

A célom nem az, hogy koplaljon, hanem, hogy jól érezze magát és egészségesen, magától nem mindent megvonva, fogyjon!!! Nem szeretném, hogy a megvonás miatt feladja pár nap vagy hét után. Ne fogyi legyen ez neki, hanem egy más életmód, amitől fittebb, egészségesebb és boldogabb lesz!

Ma a reggelije: 1 zsemle kevés margarinnal, sonkával. Tízóraira: vitt 1 banánt és egy müzli szeletett, az ebédje: lencsefőzelék lesz.
Szerintem karácsonyra simán eléri a célját... Büszke vagyok rá nagyon!!!


Én a szülés után 6 héttel 69,2 kg vagyok.:) A kórházból pontosan 69,0 jöttem ki.:)
Elégedett vagyok, Amival ilyenkor már plusz 5-6 kg-nál jártam.

Aminek örülök, hogy a pocim szépen húzódik vissza...dolgom lesz még bőven, ezért is kezdtem el óvatosan, de okosan tornázni!!!:)

Tegnapi Nonó hamik:



R: tejeskávé
T: 5 db Korpovit keksz, 1 alma
E: nagy tányér húsleves, tésztával, répával, majd 5 db tk. győri keksz
U: 2 zabpehely keksz (saját sütésű), gyenge tejeskávé
V: 3 füstli, 1 tk. magos zsemle, pici mustár
Tv előtt: répa

Megjegyzések

  1. Nono,nagyon szép a hasad. Már nem is kell olyan sokat dolgozni rajta!
    Puszika

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény