Guszta, egyszerű és finom: Graham zsemle

Szerettem volna magam sütni zsemlét, azt még úgysem próbáltam soha. De ha már sütök, akkor minimum graham lisztből.:))) Találtam is egy szuper receptet:

http://www.mindmegette.hu/graham-zsemle.recept

Tiszta szívemből ajánlom, nagyon gyorsan kész lettem, isteni finom, gusztusos és ez nem egy felfújt csoda, ebben van anyag kérem szépen.:)

Összesen 1924 kcal az egész, nekem 5 nagy cipóm lett, de lehet 10 kisebbet is csinálni. Egy cipó nekem majdnem 13 dkg, tehát nem kicsi, az minimum két étkezésre elég.

Legközelebb kisebb zsemléket készítek és teszek bele oreganót is....
úgy szerintem még finibb lesz.:)))

Fogok venni tk. rozslisztet is és készítek abból is zsemlét,
lefagyasztom és mindig lesz itthon...

Az enyém ilyen lett:

MM_Always/Me

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény