Újratöltve!!!!!!!!!!!!!!!:)))

Újra itt vagyok.:)
Két egészséges, gyönyörű Kislány Anyukájaként célom,
hogy újra csúcsformába lendüljek!!!


DE!!!! Még csak óvatosan, okosan látok ennek neki. A szoptatás nagyon fontos számomra, így egyenlőre mindent eszek, okosan, tudatosan táplálkozom. Tornázni még nem tornázhatok, még 3 hét hátra van a 6 hétből...

Viszont úgy döntöttem, mikor időm engedi írni fogom, mit eszek, iszok, mert többen kérték, írták az elmúlt hónapokban, hogy ez nekik is segítség, iránymutatás.

Nem ígérem, hogy minden nap tudok írni, de mikor időm engedi itt vagyok, továbbra is segítek ha tudok és hiszem, hogy ahogy én segítek, úgy ti is nekem, hogy EGYÜTT, ÚJRA ELÉRJÜK A CÉLJAINKAT!!!!

Nekem most nincs kg célom! Úgy értem, nem feltétlenül szeretnék 60 kg lenni. Célom, hogy feszes, szálkás testem legyen, de nőies maradjak. Szeretnék kicsit izmos combokat, karokat, kerek popsit és lapos hasat, ha ez 62 kg-val meglesz, akkor annyi a célom, ha 65-el akkor annyi, ha 60-al akkor annyi...:)

Tudom, hogy ez étrend és torna kérdése is, együttesen. Tornázni, ahogy engedi az Orvos, azonnal fogok, étrendemre pedig most is és a későbbiekben is ügyelni fogok.

Mai hamik:

F: tejeskávé
R: Kaukázusi ivókefir, 1 tk. (teljeskiőrlésű) zsemle
T: 1 Update rudi
E: 3 kis darab bazsalikomos csirke, egy adag rizzsel
U: fél Update almás pite, 1 nagyobb nektarin
V: 3 db füstli, 1 tk. zsemle, mustár, almás pite másik fele

Amire figyelek, minden nap egyek, ha tehetem:
tejterméket (megvolt), húsfélét (megvolt), gyümölcsöt (megvolt), zöldséget (elmaradt, max a paradicsom a csirkén), főtt ételt (megvolt), pékárúból teljeskiőrlésűt (megvolt), édességből cukormenteset (megvolt).

Így... úgy gondolom teljesértékű a táplálkozásom, semmi "feleslegeset" nem ettem ma, de a Picinek és magamnak is megfelelően táplálkoztam.:)

Folyadék:
3,5 l mentes víz
4 dl Update Sió Multivitamin

Mindenkinek csodálatos estét kívánok!:)

Megjegyzések

  1. Szia Nono

    Nagyon örülök,hogy újra vagy és sok sikert kívánok!
    A súllyal már én is így vagyok nem a kg számít hanem a forma!

    Puszika

    VálaszTörlés
  2. Szia Nono!!! Jo, hogy ujra irsz :) Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Szia Nono, örülök, hogy újraindult a blogod. Igaz csak egy hete találtam Rád, de erőt adtál, hogy igenis le lehet fogyni. Nagyon jók az írásaid, és a képekkel való illusztrálás. Boldog és gyönyörű nőt, édesanyát látok a képeken :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Nikim.:) Egyetértünk.:))

    Köszi Csigim.:))

    Timoka, örülök, hogy itt vagy...köszönöm a kedvességedet. Bizony, nagyon boldog vagyok.:))

    VálaszTörlés
  5. Szia,

    Én is kb 1 hete találtam rád, és nagyon örülök neki. Régóta próbálkozom minden féle diétákkal, persze sikertelenül.
    Nagyon sok erőt ad a naplód, és ez adta meg a végső lökést a teljes életmódváltáshoz.
    40kg-ot híztam a terhesség alatt, ebből már 20 lement, tehát a fele még hátra van. Pár napja kezdtem neki a fogyinak, és tudom,hogy sikerülni fog, mert most fejben is nagyon összeszedett vagyok, hála a naplódnak is.
    Nagyon sok boldogságot nektek, gyönyörűek vagytok.

    Üdv:
    Nóri (egy 17 hónapos édes kisfiú boldog anyukája)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény