Mozogj rendszeresen!:)

Hogy mikor jutok el a tornáig, azt nem tudom, de ma torna nap van!:)

Hétfőn végül nem a Kismama 1. trim csináltam, hanem vannak a "Van 5 perced?" Réka tornák, abból csináltam meg a comb, csípő részt.:) Kimondottan jól esett és meg is éreztem.:)) Nem kicsit...

A mai terv: Réka Kismama 1. trim, majd a 2008-as Felsőtest program.:)
Remélem összejön.:))

Elterveztem, hogy ha már nem szoptatok, fogok venni fehérje shaket és vacsi helyet azt fogom inni, illetve torna után is. Egyenlőre e felé hajlok:

Ultra Loss Shake

  • + VITAMIN
  • Aspartame mentes
  • Gyümölcs darabokkal
  • L-CARNITINE & INULIN hozzáadásával
  • Magas rost tartalom
Az Ultra Loss Shake finom íze és páratlan gyümölcsdarabokkal kiegészített választékával egészséges és tápláló étkezéspótló alternatívát kínál a fogyni vágyóknak. Egyedülálló fehérjemátrixa és vitamin, ásványi anyag kiegészítői biztosítják a szervezet számára szükséges napi beviteli mennyiséget, mindezt alacsony kalóriatartalom mellett. Energiát biztosít az izomzat számára.

Magas élelmi rost tartalma megszünteti az éhség érzet kialakulását, míg L-Carnitine aktív hatóanyag hatékonyan elősegíti a zsírégetést, továbbá energiát biztosít az edzéshez.

Az Ultra Loss fogyasztásával felgyorsítható a fogyási folyamat, mindezt a hiánybetegségek kialakulása és az alacsony szénhidrát bevitel okozta fáradékonyság tünetei nélkül.

Ideális étkezéspótló és alacsony szénhidrát bevitelen alapuló diéta folytatásához alkalmazható táplálék kiegészítő.

Forrás: shop.builder.hu

Nekem szimpi!:)

Esetleg valakinek van tapasztalata hasonló termékekkel kapcsolatban?

Megjegyzések

  1. Szia Nonó!Én a biotech-es fehérje porokat ittam és nekem jó volt.Bár elég hamar meguntam mert hiába van csomó féle ízben akkor is meg lehet unni.De tényleg jó volt mert eltelített és fini is volt amivel az édesség utáni vágyam tudtam csökkenteni.

    VálaszTörlés
  2. Én ittam ezt és nagyon jó. De ahogy Mary írta a biotech-es fehérjék is jók és nagyon nagy a választék ízekben!

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajok...majd akkor utána járok.:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény