2. napocska!:)

Első napon túl vagyunk Lányok.:)

Nem volt könnyű. Amica beteg, Panka is nyügike volt tegnap, azt sem tudtam merre vagyok arccal előre. Estére meg olyan éhes voltam, de beértem egy almával. Legalábbis az eszem beérte.:)) De megálltam, nem ettem mást.

Az jutott ugyanis eszembe, hogy nem akarok most már hónapokig ezzel a 3 kg-val vacakolni, lenyomom gyorsan, aztán már csak meg kell tartani!:)

Viszont a torna elmaradt. Nagyon nem jut rá időm, tegnap kb este 9-10 kor értem volna oda, hogy tornázzak...de akkor már inkább az ágyat választottam. Tudom, mindent meg lehet oldani, de vannak napok, amikor sajnos nem.

De remélem ma összehozom a tornát.:)

Mindent bele Csajok.:)) Nővérkém is nyomja velünk, lassan Anyuék is elindulnak.:)) Nyárra Bombacsalád leszünk!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény