Érdekesség!!!

Nekem az orvoslexikon heti 1 kg fogyáshoz: 1156.71 kcal, 159 ch-t javasol! Jól gondoltam, hogy a 150-160 tartom!:)

BMI: most: 22, 62 kg-nál: 21 lesz. (normál)

Érdekes, hogy az ideális testsúlyom: 63 kg.:) Szélsőérték 56.7-69 kg között van. Szülés után 69 voltam...belefértem akkor is.:))

Megjegyzések

  1. Ezt hol, hogyan számoltad ki? Küldenél nekem egy segítő linket? :)) Kösziii

    VálaszTörlés
  2. Oldalt van a link, oldalsávban napi kcal kalkulátor!!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszi, már meg is találtam, ki is számoltam! :)

    VálaszTörlés
  4. A kalkulátor szerint, a mai felállás a következő: alapanyagcserémhez 1780 kcal szükséges. Ha heti fél kilót szeretnék fogyni, akkor 1230 kcal és 170 ch, heti 1 kiló fogyás eléréséhez viszont 680 kcal és 93 ch. Na utóbbi már igazán drasztikus lenne. :)) Heti fél kiló is bőven elég, pont tökéletes szerintem az 1200 körüli kalória és a 170 g szénhidrát. Csak végre álljak neki a mozgásnak, mert sajnos ez az én gyenge pontom!! :(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény