Fáradt vagyok picit...

Jól esne egy nagy séta vagy torna, de kint megfagyunk, tornát pedig kár elkezdenem, mert Panka rögtön kel, este pedig szó szerint halál fáradtan dőlök ágyba!!! De legalább egyszer kel enni Panka és 1-2 szer Amihoz is megyek, pisi-inni járatra.:)

Panka nagyon nyűgős, szerintem a fogacskája miatt, annyira sajnálom.:(

Amica már jobban van...

Tornára tegnap nem volt időm és energiám sem...talán ma...nagyon szeretném.:)

Viszont ma megmértem magam és a súlyom: 64,5 kg!:))) Alakul!

Mindenkinek hajrá...tudom, hogy nehéz, nekem is. Gyerekek, háztartás, diéta, blog, levelek...mindenki számít rám és itt vagyok, segítek.:) Összekapom magam, de tény: jól esne 12 órát aludni, egybe!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény