Mai kép, 63.7 kg!

Megjegyzések

  1. Nagyon jól nézel ki, engem is motiválsz ám ezekkel a képekkel. :)

    VálaszTörlés
  2. Nonó, fantasztikusan nézel ki!!!!!Remélem egyszer én is ilyen dögös csaj leszek.:)

    Te honnan tudod h mennyi a ch és a kcla tartalma az olyan élelmiszereknek amire nincs ráírva?Pl a spar-ban kapható teljeskiőrlésű zsemle meg ilyenek?

    Mai nappal én is elkezdtem számolni és ennél a résznél elakadtam.

    VálaszTörlés
  3. Köszi Csajok.:) Azért van még meló...ruhában más és ruha nélkül....feszesednem kell sokat.:)

    Mary én amire nincs ráírva, mindig neten keresek rá...ott azért mindig megtalálom, legalább egy hozzávetőleges értéket. de lehet a fogyi alatt neked is beválna ezek a slim és tk tönköly toast kenyerek...mert ott rajta van 1 db hány kcal és ch...könnyebb.:))

    VálaszTörlés
  4. Hű, nagyon jó formában vagy, Nonó, engem is nagyon inspirálnak a képek!!

    Nálam is az a helyzet, hogy ruhával és ruha nélkül egész más a kép... Sokan megjegyzik, hogy milyen jó dolgom van, mert nem kell figyelnem az alakomra, háááát, ez nem így van... A 169 centimhez ruhában az 58-60 kg sem rossz, ruha nélkül viszont már gázos... Sebaj, most belehúzok, ma kezdtem a második hetet és eddig 60-ról 57,9-ig sikerült lemennem. Még 3 kg...

    VálaszTörlés
  5. Egyetértek Nonokám! Jól nézel ki :) És nagyon cuki ez a pulcsi! Imádom a rózsaszínt!!! :))))

    VálaszTörlés
  6. Hihetetlenűl jól nézel ki!
    Remélem, hogy hamarosan én is kezdek csinosodni:)
    Ha Téged olvaslak elhiszem, hogy igen így lesz! :)

    VálaszTörlés
  7. Über jól nézel ki, én ma reggel ugyanennyi voltam és ehm, ég és föld :D :D :D

    VálaszTörlés
  8. Csak így tovább Nono..Szuper!

    VálaszTörlés
  9. Köszi Lányok.:))) Aranyosak vagytok.

    Egy nő soha nem elégedett, nem igaz???:)

    És bizony miért hazudjak, bikiniben még nem az igaz, DE AZ LESZ NYÁRRA!!!!!:))) Így állunk hozzá és kész!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény