Szénhidrát számolás 1 nap!

A tervem az, hogy 150-160 g ch meglegyen egy nap. Picit több vagy kevesebb…belefér. Túlságosan is jól sikerült az első nap, így este még ettem, mert egészségesen szeretnék lefogyni és igenis van egy ch mennyiség, amit meg kell enni, hogy jól érezzük magunkat és ne legyünk ingerültek!

Hamik és számok:

F: tejeskávé (1,5 dl tejjel) 7.2g

R: 1 sz slim kenyér, 1 sz. sonka, 1 sz. light trapista sajt 7.3g

E: U1 milánói sertésszelet 45g

U: tejeskávé 7.2g és fitt müzliszelet 13.9g

V: ebédről a rántott hús fele (azt már oda beleszámoltam), 1,5 sz. slim kenyér, fél paradicsom 10.2g

összesen: 103.6 g

Így még ettem 3 kocka Norbi csokit 12g és 2 narancsot 17g

Összesen: 132.6 g (ez már azért jobb!)

Tegnap a felsőtest torna helyett sétáltunk 1,5 órát a Gyerekekkel.

Ma viszont torna, nincs kifogás!:)

Megjegyzések

  1. Szia Nonó!

    Engem az érdekelne, h. hogyan tudod kiszámolni egy magad által készített étel ch-ját? Konkrétan mondjuk csinálok zöldborsófőzeléket vagy egy paprikáskrumplit. Segíts ebben kérlek, mert lassan már 5. hete áll a fogyás nálam, pedig a kcal kb. annyi, amennyinek kell lenni az orvoslexikon alapján....

    Köszi: Tünde

    VálaszTörlés
  2. Szia,

    Hát ugyan úgy ahogy egy fött étel kcal is számolod...vagyis borsó 20 dkg x kcal y ch, tejföl bele x kcal y ch, stb...a neten a kcal mellett ott van a ch is...

    VálaszTörlés
  3. Értem, köszi!
    De pl. egy kifli vagy zsemlére hogy tudom kiszámolni a ch-t?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény