Kis elmélkedés...

Pénteken mérek...de őszinte leszek, én már jól érzem magam a bőrömben.

Az összes ruhám, amit szeretek, jó rám és úgy tudok öltözködni, ahogy szeretnék. A testem még úgy is alakul pár hónapig. Hiszem, hogy ahány hónap az áldott állapot, igenis annyi idő a test regenerálódása.

Viszont az biztos, hogy mikor az embernek többet kell fogynia, 10-20 kg, akkor jobban megy. Legalábbis nekem, "könnyebben ment" sokat fogyni, mint ezt a 7 kg-t. Valahogy jobban át tud kapcsolni az ember. Megy előre és eltökélt. Viszont, ha effektív nincs akkora problémája magával, akkor nehezebb!:)

Ami után mikor lefogytam, pl. 62 kg-val tónusosabb volt a testem. Most is ez a cél, de azt látom, teljesen más lett a felépítésem, mint akkor. Akkor 24 évesen, valahogy a karom erősebb volt és a combom szálkás. Most a karom tudom nagyon szépen formálni, de a comb, csípő, has nehezebben formálódik.

Tudom mit kéne csinálnom, heti 3 futógép kéne...csak mikor??? De fogok rá időt szánni, ha este 9kor, akkor akkor...

Már nem súly problémám van, úgy érzem ez a 62-63 kg már elég, hanem feszesedni szeretnék nyárig.:)

És bizony változik a testünk, a korral is, a szülések számával is. Nem azt mondom, hogy, aki szül 1-2-3 gyereket, annak a teste nem formálható ( ellenpélda: lásd R. Réka) de picit talán nehezebb most, mint anno Ami után.

Érezzük jól magunkat és tegyük meg, amit csak tudunk!!! Hozzunk ki mindent, amit tudunk magunkból. Én azt mondom, ne válasszunk ilyen szempontból példaképet, hogy úgy akarunk kinézni, mint XY, mert annyira más lehet a testünk, az izomzatunk, felépítésünk. A célunk az legyen, hogy önmagunkból hozzuk ki a legjobbat!:)

Megjegyzések

  1. ez nagyon jól hangzik de annyira nehéz föleg úgy hogy pénze sincsen annyira az embernek hogy minden féle lisztet meg ilyen olyan dolgokat megfözön magának föleg úgy hogy vanak még rajtam 4, itt értem magamat én 40 kg szeretnék fogyni de amikor rámtör az éség teljesen elgyengülök és nagyon kivánom az édeséget ilyenkor mi a tehendö ha valaki tud választ rá nagyon szivesen fogadom az ötleteket

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény