Nincs változás....

...a súlyomat illetően legalábbis. 62.9-63 kg-nál áll. De nem bánkódom, tartom a ch-kat, tudom, hogy beindul majd megint.:)) Türelem, rózsát terem.:)

Mai update hami, baconos sajtgolyók, grillezett zöldségekkel, annyira nem ízlett...hát ez van. De a jövőheti hortobágyi palacsintát, töltött kápit és egyéb finomságokat várom azért nagyon.:)) Főleg, hogy Apa is velem tart egy próbahétre.:))

Büszke vagyok magamra, mert a héten minden nap tornáztam:

H: comb, K: AÖM 2. talaj, Sz: csípő-fenék, Cs: felsőtest, P: AÖM 1. talaj a terv.:))

Lehet, hogy csak 20 perc, de rendszeres mozgás és ennyi belefér!:))

Mindenkinek szépséges hétvégét kívánok!:)))

Megjegyzések

  1. A héten elkezdtem szénhidrátot számolni. Az eredményem 5 nap alatt -1,4 kg. Szóval ez a módszered is kiváló, nem csak a kalória számolás. Üdv!!!Pnegab

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocs, hogy ide írok, de sajnos máshogy, nem megy. :(
      Szóval szia Nonó!
      Én is hirtelen ledobtam 2 kg-t és azóta egy dekát sem ( kb. 4 napja). Megáll egy picit, aztán újra be fog indulni??? Kicsit megijedtem, hogy ennyi volt.
      Puszi!!!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény