ÉLJEN!!!!:))))

Szóval a mai mérlegelés eredménye: 62,1 kg!:)))))

Szőrszálhasogató lennék, ha azt írnám, 10 dkg a célig!!!! És nem is leszek az, teljesen elégedett vagyok, most már csak meg kell tartanom és tornával még szebbé alakítani a testemet!:))

Most megyünk is a Csajokkal egy nagy sétára, sztem 2 órát legalább kint leszünk!:)) És este még tornázni is fogok! Holnap cardió dance!!!:)))

Megjegyzések

  1. Gratulálok!!!!

    Úgy látszik ez ilyen nap: én még ugyan nem értem el a célom, de már 5-el kezdődik a súlyom száma. (30 éves 165 cm vagyok, 56 kg az ideális, 55 szeretnék lenni....még 5 kg)

    VálaszTörlés
  2. Szuper vagy, 5 kg már hamar meglesz, meglátod.:))

    Én 172 cm vagyok, nekem a 62 jó...a 60 picit már kevés volt felül, alul még az 55 is elférne...de nagyon körte típus vagyok!!

    VálaszTörlés
  3. Drága Nono!

    Szuper csaj vagy!!! GRATULÁLLOOOOOK! Minden tiszteletem a Tiéd! Igazi példakép vagy! Öröm volt végigkísérni ezt az utat, és öröm lesz nyomonkövetni a csodás életed minden napját a továbbiakban is! :) Őszintén örülök, még ha a nyomod árnyékában sem járok...

    Szeretettel: Andi

    VálaszTörlés
  4. Andi ilyet ne is írj.:) Te legalább olyan szuper Csaj vagy, mint mindazok, akik igenis itt vannak és azon "dolgoznak" hogy egészségesebbek és szebbek legyenek.:)) Mindent elérhetünk, tudod, csak tennünk kell érte!:))))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény