Ma jó kislány vagyok...

...mert hogy tegnap rossz voltam. Sok féle és fajta ch-t ettem, reggel nem is álltam mérlegre, mert még elájultam volna.:)

Ma kefirt ettem reggel, müzlit de. és ebédre lecsót, slim kenyérrel. Jól esett. Lassan jön a szokásos du. tejeskávém, azzal ki is húzom vacsiig, ami kefir és alma lesz.

Mai torna is megvolt.:) 2011 Réka csípő-fenék és has.:) Kemény volt, mert a hétfői comb és has után olyan irtózat izomlázam van még mindig, hogy tegnap nem is tudtam semmit tornázni. Ma már jobb volt, úgyhogy gyorsan rátornáztam.:) Holnap futni fogok!

Kezdődik a hosszú hétvége...éljen!!!!!:))) Nem is nagyon fogok írni, kiscsaládommal leszek.

Kirándulunk sokat sokat, már vannak jó kis szabadtéri terveink!

Mindenkinek szépséges hosszú hétvégét!!!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény