Nőnap!!!!


Mi tartjuk!:)) Mindig kapunk, mind a hárman (Panci már pocaklakó korában is kapott!) valami pici csokor virágot Apától...általában tulipánt, mert az a kedvencünk Amival!:))

És Nőnap alkalmából ma megmértem magam, kereken 62 kg vagyok!:)) Örül a kis szívem, ezt szeretném is így megtartani hosszútávon.:)) De mivel jól érzem magam, szerintem nem lesz nehéz.

Mert ha megtalálod az ideális súlyodat és ott szépen megállsz, nem mész alá, akkor nem küzd és ingadozik súlyod. Én ezt vettem észre...

Ma csípő-fenék tornát tervezek!:)

Mindenkinek Boldog Nőnapot kívánok!:))

Megjegyzések

  1. Drága Nono!

    Gratulálok, még egyszer és megint és megint. :) Szuper ajándék ez nőnapra! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény