Torna,

Mai tornám is megvolt délelőtt, méghozzá a Réka 2011-es B comb, lábsúllyal és step paddal.:))) Eltelt már azóta pár óra, de még remeg a lábam...ezt már szeretem.:)

Ugyanis, tegnap megint kipróbáltam egy másik oktató által tartott Zumbát...éssssss:

Zumba= beigazolódott, hogy vagy nem találom a megfelelő oktatót ( 3. -on voltam 1 hét alatt) vagy nem nekem való. Egyszerűen hazajövök és valamit kell még mozognom. Tegnap is még kellett, hogy popsi-csípő tornázzak egyet, mert kevés volt. Úgy döntöttem maradnak az itthoni tornák, ha éppen van, akkor heti egy cardió dance és heti egyszer talán megoldom, hogy bejussak Réka 90 perces tornára.:))) Mellette pedig, amikor tudok futok.:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény