A nagy pihi előtt...

Húzósak a napok kérem szépen. Ma szerintem 100 kg ruhát mostam és vasaltam ki.:(((( Brutális. Közben minden más apróság is, mint szülői és egyebek. Elfáradtam nagyon...

De, ma még torna, lassan alszik Amica és nekiállok.:))) Mindenképpen fenékre tornázok ma.:)

Lehet rendelni NonóÉletmód-os bögrét...csodaszép...ha szeretnél írj nekem a nonoeletmod@gmail.com-ra és megbeszéljük a részleteket.:)))

Hosszú még a nap, szaladok mesélni Aminak és tornázni.:)))

Ja, Amica fog járni az ovival úszni és heti egyszer jógára, illetve, ahogy eddig, hétvégén táncolni is. Ennyi mozgás  és külön program ennyi idősen, szerintem éppen elég is.:)))

Szép estét!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény