Hétvége!:)

Tegnapi kangoo elmaradt, mert annyi minden volt, hogy becsúsztam és elkéstem.:( De helyette tornáztam 30 percet: comb, combfeszítő, belsőcomb és vádli a tévé előtt.

Mai terv: 2011 csípő-popsi A és hasizom. Holnap végre futni szeretnék.

Reggel Nike Futóversenyre megyünk drukkolni a NonóÉletmód-os futó Lányainknak, majd este én is futok egyet ennek hatására szerintem.:)))

Súlyom változatlan 63 kg vagyok jelentem. Bizony 61-62 kg-ról átálltam a 63 kg-ra és valamiért, még ha maga a szám zavar is, jól érzem így magam.:))) Fura.:)))

Alig várom az októbert és a sulit. Tegnap néztem videókat a gyakorlati órákról, IMÁDNI fogom és persze nektek folyamatosan közvetítem mit tanulok, hogy állok....stb.

Ja!!!!!!!!!!! és felmerült tegnap, hogy majd ha meglesz a suli (jövő nyár) legyen NonóÉletmód tábor...és lesz, ha szeretnétek! Már van hastáncos óravállaló Hölgy is, Tündi személyében...jó kis 3-4 napos, ottalvós, sokat mozgó és nevető, szuper hangulatú dolog lesz ez! Izgi!!!!!!!!!!!!!:)))

Ma jön CINI! Mérünk, beszélgetünk.:)) Jó lesz...

Legyen szép hétvégétek, nekünk az lesz.:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény