Nehéz nap...

Olyan fáradt voltam reggel és álmos, alig éltem.:( A kedvem is nagyon rossz volt, mindemellett az allergiám dübörög, alig látok...rengeteg házimunka várt itthon és a Lányok...

Mostam, porszívóztam, felmostam, rendet tettem, majd elmentünk Lányokkal Gyógyszertárba, Pékségbe, Zöldségesbe, közben egy nagy séta, majd haza, kétfélét főztem... itt már azt sem tudtam hány éves vagyok.:( Feszült is voltam...

Panka elaludt, Ami mesét nézett....mondom magamnak: tornázz egyet!!! Semmi kedvem nem volt, sőt...de az idegbetegségemre a legjobb megoldás volt. Nekiálltam... RR 2008 felsőtest és 2011 comb A csináltam meg...és mint akit kicseréltek.:)

Nem mondom, hogy nem tudnék aludni, még mindig álmos vagyok, de jó kedvem van nagyon, feldobódtam, energikusabb vagyok sokkal.:))))

Csajok, mozogjatok! Annyi mindenre gyógyír.:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény