De jóóó!

Ameddig aludtak a Lányok (még alszanak) megtanultam, amit eddig vettünk (szombati nap) edzéselméletből.:))) 

Illetve megnéztem eddig 17 oldal jegyzet (A4 füzet) az anatómia, beosztom minden este pár oldal és akkor péntekig megvagyok vele simán.:) Tény, az nem lesz olyan, mint most az edzéselmélet (abból jó kis jegyzetet készítettem órán) anatómiából mellé kell olvasnom a könyvet is.

Nem voltam soha egy kis eminens, most is azért tanulok meg mindent a következő alaklomra, mert a Lányok és minden más mellett, vizsga előtt nem lesz sem időm, sem energiám megtanulni x tantárgy y mennyiségű anyagát egyszerre. 

Illetve ez engem tényleg érdekel és szeretném ha addig nem csak megtanulva lenne, hanem letisztázódna, ami még kérdés bennem esetleg. Arról nem is beszélve, hogy ha az anatómiát most átveszem szombatig, akkor sokkal egyértelműbbek lesznek az előadáson már a dolgok, mert tudom majd mihez (vissza)kötni.:)

TUDOM TUDOM KICSIT VAGYOK CSAK LELKES.:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény