Jajj, de fáradt vagyok.:)

Ma sok volt a dolog itthon, főzés, mosás, vasalás, takarítás, most végeztem. :) Amica is itthon van a héten, köhög nagyon.:(

Lányok alszanak, nekiállok tanulni.:) Este pedig Enikő 2. DVD kardió intervall edzés és hasizom.:) Utána pedig folyt. a tanulást.:)

Arról nem is írtam, hogy persze nem ülök egymagamban, mint páran a Suliban...már az első nap összebarátkoztam egy lánnyal, Petrával, nagyon aranyos, dietetikusnak tanul a SOTE-n...:) Nevettem is magamban.:)) Tegnap pedig újabb két lánnyal barátkoztam össze, Anita, Ő tánctanár, kedves, mosolygós és Hajni Ő spinning edzőnek készül, vele nagyon hasonlóak vagyunk, főleg gondolkodásban.:) Örülök a lányoknak, mert bizony vannak fura formák, ami természetes is, hisz sokan vagyunk, sokfélék vagyunk. Vannak Miss Lányok, vannak, akik csak ülnek és senkihez sem szólnak, mindenki maga érzi. Én szeretek fecsegni, barátkozni.:))) Jól érezni magam a környezetemben.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény