Azt talán nem is mondtam...

...hogy megvettem Réka legújabb DVD-jét. Eddig csak belenéztem, ma lenyomom a 40 perces részt belőle. Első "belenézésnél", ami nagyon feltűnt nekem és Ádusnak is, hogy Réka brutálisan izmos. Talán nekem már picit túlságosan is. Értem én, neki a teste a védjegye. De én azt mondom még mindig a 2008-as DVD, az a király, minden szempontból.:)

A tegnapi Közös Torna szuper volt megint, megéreztük...csütörtökön popsi-hasizom edzés lesz, háááát azt is megfogjuk.:) 
December 6.-án pedig Mikulás Torna és Party: 
vagyis egy szuper közös torna beöltözve, majd egy jó kis dumcsi-vacsi a csajokkal.:) Aki szeretne jönni, szeretettel várom!:)

Tegnapi hamim:

F. tejeskávé
R. tönköly zsemle, tavaszi párizsi, retek
T. U1 túrós rétes
E. mexikói csirke, pici rizzsel
U. kávé, müzliszelet
V. tk. zsemle, 3 sz. mozzarella, pici vaj

Már nincs sok Karácsonyig, mindent bele Lányok.:)) Nyomjuk meg ezt az utolsó pár hetet még!!!

Legyen szép napotok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény