FittAréna képek, amiken megtaláltam magunkat...

Legjobb helyen Kangoo-n álltunk, 
ott készült rólunk a legtöbb kép.:))

Kis segítség:
Ott vagyok Sifi (szőke hölgy háttal) jobb oldalán, mell-derék résznél, türkizkék felső.


Ez a kép, csak mert tetszik.:)


Sréhen jobbra elnézve, türkizkékbe...


Középen a kamerás Bácsi, az Ő jobb vállánál illetve háta mögött vagyunk, háttal.:)


Itt rendesen látszódok, fotózok, Zitus is látszik.:)


Bailar aerobic-on, leghátul, jobb oldalon fehérben,
 mellettem Zita rózsaszínben.:)


Nehéz lesz, Béres Alexandrán vagyunk, ahol középen van 2-3 citromsárga felsős tőlük balra vagyunk kb. 2-vel fehér felsőben.


Itt elég jól látszódok, hátulról kb. a második sor, háttal fehérben.


Itt a csajok jól látszódnak...
Képen középen Anett, mögötte Zitus és tőle balra, ha szemből nézzük jobbra kockásban Tücsi.:)


Itt én nézek nagyon.:) 
Barackszínű felsős lány karja felett elnézve, türkizbe.:)


Háttal látszik a fejem balra középen, 
Tücsi kockásban mellettem, farmer rövidben, 
előtte Anett, oldalt Zita.:)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény