Hétvége...

Annyira gyorsan telnek a napok, megint itt a hétvége, 
ami szuper, főleg mert itt a december.:)

Holnap suli, szakmai elmélet és egy kis gyakorlat is lesz. 
Másik Tanárral leszünk, Gáspár Katával, sok jót hallottam már!:)
Várom nagyon!!!

Ma nagyon finomat ebédeltem, rántott tengeri halfilé, csípős pekingi káposzta salival. Tescóban voltunk Pancival vásárolni, ott vettem.:) Nyami volt, de a panír nagyon vastag volt rajtam, így azt leszedtem.:)

Reggel pedig a Fornettiben tudjatok mit vettem, tk. almáspitét, nagyon finom és óriási nagy, maradt uzsira is.:)) 

Ma Réka 2012 felsőtest edzést szeretnék csinálni...szerintem majd délután. Tegnap szuper volt a Közös torna, kemény, de szuper. Kedden cardio nap lesz...;)

Tegnapi hamim:
F. tejeskávé
R. 2 sz. Pirított slim kenyér. 2 sz. mozzarella sajttal
T. fél banán 
E. Kis adag paprikás krumpli, savanyúval
U. Ua. mint a reggeli
V. Sajnos torna után nagyon éhes voltam, 
így egy tk. kifli màjkrémmel és paradicsommal

Mindenkinek szépséges napot!!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény