Ma Közös torna.:)

Alig várom, kemény popsi és hasizom edzés lesz ma.:)

Tegnap RR 2012 40 percesét csináltam. Teljes átmozgatás, tetszett, de tény, hogy picit egyhangú már a dolog, sok újdonság nincsen benne!:( 

Mai ebédünk paprikás krumpli lesz.:) Nagyon szeretjük, jó kis házi savanyúsággal, virslivel.:))

Ma kezdem díszíteni a lakást, vettem jó kis sablonokat és hóspray-t.:) Délután a Lányokkal neki is állunk. Megvettem a kis édességeket is az Adventi naptárhoz, de mivel Pancinak nem sikerült vennem naptárat sehol, így vettem két kis csizmát és abban lesz a Lányoknak mindig az aznapi kis meglepi.:))

Ma végre elért engem is a Karácsony szele...neki is álltam csinosítgatni a lakást....jajj de IMÁDOM A KARÁCSONYT!!!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény