NonóÉletmód....a PÓLÓ!:)

Hogy tovább borzoljam a kedélyeket...még folynak a tárgyalások, ezért is lesz 2013-as ez az újfajta, NonóÉletmód póló, de azért...:)

Ezek a színek lesznek, mint ahogy a logóm, így a bögre is, 
ezekből a színekből épül fel:





Minőségét tekintve, prémium kategória.
Sportolásra lett kifejlesztve.
Mindeféle tesmozgáshoz ajánlva.
Nagyon jó szabású, kellemes, könnyű, kényelmes viselet.
Légáteresztő és nedvességszabályozó anyagból készült.

Méretezés: 34-48-ig

Én nagyon elégedett vagyok vele, egyből bedobtam az enyémet a sűrűbe, a FittArénán teszteltem! Tökéletesen hozta, amit vártam tőle.:) Se izzadság foltok, se semmi... kényelmes volt és egyedi!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény