Beleolvastam a régi naplómba...

Úgy döntöttem Karácsonyig be fogok másolni kisebb naplórészleteket minden nap, ha nem bánjátok.:)

Az legelső bejegyzést már többször bemásoltam, mit éreztem, hogy vágtam bele...de közben sem volt mindig könnyű, de csak egy dolog lebegett a szemem előtt, hogy LE FOGOK FOGYNI!

2009.06.14. Második napom:
"Merthogy tegnap volt az első igazi diétás napom!!! Nagyon rosszul estek a levelek, amiben kritizáltak...de sajnos igazuk volt. Kövér vagyok, nincs mese! Valaki azt írta, soha nem fogok lefogyni, ha állandóan áltatom magam...és ez így van, úgyhogy vége a mellébeszélésnek, most aztán elegem van magamból. Tegnap sétáltam egy nagyot Amival és gondolkoztam. Komoly, nem könnyű, de elérhető célokat tűzök ki magam elé...és ez meg is történt, ezek a következőek:
1, minimum 10 kg kell lefognom augusztus 23-ig, 
a Kislányom Keresztelőjére, ahol ha még nem is leszek "csinos" de haladni fogok a cél felé:) 
 2, karácsonyi a hátralévő 13 kg leadása.
 3, az elérni kívánt súlyt Karácsonyra, ami a 75 kg!!! 
Azonban, amikor rám jött a kedvenc gatyám (talán még a szekrény mélyén van, mert kidobni nem volt szívem, úgy imádom, kg a fél combomra jó az egész gatya) szóval akkor 68-70 kg voltam. A Párom 72-73 kg-val ismert meg, akkor még szűken jó volt a gatya. 
 4, Ha még bírom és megy és stb....már most van újabb cél, vagyis ÁLOMSÚLY: 68 kg....vagyis a kezdésből az igencsak 30 kg!!!!!! 
ÚRISTEN:((((( DE sikerülnie kell.

A Férjem imádta mindig, hogy van rajtam felesleg, nem úgy én:( Azt kérte ne menjek 75 kg alá...de azt hiszem ezt most magamért csinálom és ha megy, márpedig miért ne menne, akkor el fogom, el akarom érni! Ádus egyet kért, ésszel, mindig egyek, de csak amit szabad:) És mit fogok enni, ez is megfogalmazódott, vagyis, hogy mit nem: NO TÉSZTA NO RIZS NO KRUMPLI NO ÉDESSÉG NO KENYÉR (MAX DÉLIG DE ABBÓL IS ROZS, VAGY BARNA ÉS KEVÉS) Vagyis amit enni fogok: húsok, halak, zöldségek, gyümik, joghurt, sajt, felvágottak, kefir, és a többi. Tudom a gyümi még mindig hizlaló kategória, de imádom, és az az én csokim, persze mértékkel:)"

06.21.:
MÍNUS 3 KG:)))))) 95 vagyok :DDD Éljen éljen. Jajj úgy örülök... bár még messze a 68...de alakul a dolog:) És máris jobban érzem magam a bőrömben és a hasam is kisebb lett:))) "

 06.24.:
"Nem nehéz a diéta...most vagyok a legjobb időszakban. Az eleje nehéz volt...most nem kívánok semmit, amit nem lehet. A vége lesz még kemény, de az még odébb van, hisz a végéig még van 26,5 kg :)

 Jajj leírni is olyan sok....maradjunk az első célnál aug 23-ig van még 6,5 kg.....mert addig 10 mínusz a cél, persze ha több csak jobb:))) Mennyire boldog lennék nyár végére 85-el:))) Na de fel a fejjel, lesz ez még jobb is....ÉS! Milyen büszke leszek magamra és te is aki olvasol engem, és velem csinálod! Nők vagyunk, erősek és kitartóak. Jól tudjuk mindenért keményen meg kell harcolnunk. És képesek vagyunk dolgokra, amikről korábban nem is hittük volna, hogy meg tudjuk csinálni, vagy el tudjuk érni!!! KÉPESEK VAGYUNK MINDENRE A CÉLUNKÉRT! PERSZE ÉSSZEL, OKOSAN, HOGY NE CSAK SZÉPEK DE EGÉSZSÉGESEK IS LEGYÜNK!"

06.26.:
"Torna: Duci 3., amit Amici a hintából egy szó nélkül nézett végig...imádom édes Tündérke:)) Aztán Ádus kitalálta Mekit enne....Elkísérjük kérdezte, vagy inkább ne egyen?? Miért ne ehetne azért mert én kövér vagyok...gondoltam, Ő ehet. Elkísértünk Amival...persze gyalog...vittem a kis Norbis vaníliás pudingomat..nem néztek hülyének h azt ettem:))) Sebaj, nem mertek szólni!!!! Ez a reklám helye.:)))) Nemrég értünk haza, Amici már alszik...na ügyike voltam:)))"

 07.02.:
"Tegnap lemért végre Ádus, este eszembe jutott.))..hát nem 90/60/90 :((( 2009.07.02: BMI: 31,44 (ki kalkuláltam 74 kg-val már nem leszek se túlsúlyos, se elhízott...normál tartományba fogok esni a 25,01 BMI-vel...hát addig még 19 kg.))) De a nagy cél a 68 kg továbbra is. Súly: 93 kg Mell: 105 Derék: 101 Csípő: 123 Comb: 76 Kar: 36"

07.07.: 
"Bűnözés: tv előtt dinnyézés:( 
 Bűn helyrehozás: TORNÁZTAM:) 
 Mai napom!!!!!! FOGYTAM MEGINT 1 KG-T, MÁR "CSAK" 92 KG VAGYOK:)))))) ÉLJEN!!! Reggeli: 1 tönköly, magos zsemle, ketté vágva 2 sz párizsival:) Tízórai: dinnye Ebéd: csirke al'a Nonó testvére, Rita:))) hagymás, tejfölös szószos csirke....Isteni volt, salival:))) Uzsi: most volt dinnye:) GONDOLOM AZ LÁTSZIK, HOGY IMÁDOM A DINNYÉT:))) Vacsi: még nem tom...sztem pár falat lencse főzelék (lightosan csináltam), azt csináltam ebédre, csak a Nővérkém meghívott végül...ja és Ő már 13 kg fogyott ám...Hajrá Ritus:))) 
A NAP MÁSIK HÍRE: Befestettem a hajam...soha nem festettem még, max melíroztam. Nekem nagyon tetszik, bár öregít...de kit érdekel 24 évesen:))))) Egy kis változás..már mégsem vagyok 98 kg, közeledik a cél, muszáj egyre szebbnek lennem:)))"

 07.08.:
"És volt torna is, a Duci 2. nem szeretem, de jó a popsi és combra...ma a kedvencem csinálom a Duci 3-at. És így meglesz a heti 3 edzés...hétvégére Anyuval elmegyünk a nyaralóba...és ott nem tudok tornázni, helyette úszni fogok:) A mozgásról annyit, hogy borzasztó volt, mikor tény kb. 3-4 évnyi NULLA mozgás után, de nekiálltam a Ducinak, nem tudtam végig csinálni. Ez nem a terhesség miatt volt, hanem az elmúlt jó pár évnyi tunyaságnak köszönhetően. Azért fájt a térdem, lábam, bokám, néha levegőért kapkodtam....tény a lábam még fáj, hisz van még rajtam 20 kg, de már sokkal jobb! És mikor nem tudtam a duci alatt kirúgni egy rendeset (én régi nagy karatés), és lazításnál, hátul nem tudtam felhúzni a lában a fenekemhez, akkor majdnem bőgtem. Aztán nem bőgtem, mert rajtam múlt hogy sajnos ez lett a vége....most már simán felhúzom és nem is fogom többet hagyni h így elfajuljanak a dolgok, nem szabad."

 07.13:
 "1 hónapja fogyizok és jelentem: FOGYTAM 8 KG-T:)))))) Nagyon boldog vagyok:) Viszont már nem 75 kg akarok lenni karácsonyig, hanem 70 kg:))) és azt tartani, 70kg-val már igazán jó csaj leszek..:) Remélem..:)))"

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény